LIVRARE PRIN CURIER
Termen de livrare 1-3 zile lucratoare
TERMEN DE RETUR
14 zile de la data primirii comenzii !
GARANTAM CALITATEA
Produsele sunt verificate inainte de a fi livrate
SUPORT CHAT
Puteti suna la 0766 833 213 zilnic 09:00-14:00

Informații livrare și expediere

Plata se face ramburs, odată cu sosirea comenzii sau prin ordin de plata sau online.


Taxa de transport este afișată în pagină de comandă, înainte de finalizarea comenzii. ( 19.9 lei sau 24,9 lei )


Livrăm în absolut orice localitate din țară, la tarifele din pagină “Informații livrare”. Toate aceste prețuri includ TVA. Nu taxăm KM suplimentari.


Livrarea produselor comandate se face prin firmele de curierat rapid sameday/dpd de regulă 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii pentru livrarea standard iar pentru Livrarea prioritară termenul va fi de 12-24 ore lucrătoare.


Termenul de 24-48 ore lucrătoare se aplică localităților unde se fac livrări zilnice.  Pentru localitățile unde sunt zile fixe de livrare, nu ne asumăm răspunderea pentru depășirea termenului sau pentru alegerea metodei de livrare " livrare prioritară". 

Lista cu localități cu zile fixe de livrare poate fi consultată direct aici -> https://www.dpd.com/wp-content/uploads/sites/258/2022/04/LOCALITATI-CU-ZILE-FIXE-DE-LIVRARE.pdf


**Ca exceptie,durata de livrare poate fi intre 3-5 zile pentru produselele cu un stoc limitat sau in anumite perioade cand curierii sunt foarte aglomerati! (Black friday, perioada de sărbători de Paste sau Crăciun) acest termen se modifică datorită curierilor care au fluxuri mai mari de colete.

Pentru clientii care au minim o comanda expediata si refuzata ( neridicata de la curier, nelivrata), care s-a intors la expeditor, ne rezervam dreptul de a nu expedia nici o alta comanda ulterioara, indiferent de valoare.


Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate precum si de garantia comerciala practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care asigura direct sau prin reprezentantii sai service pentru produsul respectiv.

Certificatele de garantie cat si facturile fiscale aferente comenzilor se trimit exclusiv in format electronic pe adresa de email mentionata la momentul plasarii comenzii.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail office@asmarket.ro.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Plata transportului pentru produsele aflate in garantie si trimise spre solutionare va fi suportata de catre ASmarket.ro, iar firma de curierat va fi comunicata clientului inainte de expediere.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (produs functional sau defectul nu face obiectul garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare stabilite de unitatea de service.

Cumparatorul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatului de Garantie si Manualul/Instructiunile de utilizare, in caz contrar existand posibilitatea de a pierde garantia.