Transport si retururi

Politica de Retur

  • Daca un produs nu te multumeste 100%, poti returna produsul in cele 14 zile.
  • Daca produsul ajunge deteriorat sau un alt produs fata de cel comandat, sunati la numarul : 0766833213 sau mail catre: office@asmarket.ro pentru a primi toate informatiile referitoare la procedura de retur.
  • Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent si sa nu prezinte semne de folosire sau uzura.
  • Daca returnati produsul si nu doriti inlocuirea lui, suma achitata va fi returnata intr-un cont bancar , in termen de maxim 14 zile 
  • Pentru produsele pe care nu le mai doriti din diferite motive ce nu tin de de buna functionare a produsului costul transportului este suportat de catre client. Acesta se va retine din suma de restituit de catre SC TOP DIGITAL AS MARKET SRL in contul clientului.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  • contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

ATENTIE!!! 
DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE IN CONSIDERARE DOAR DACA ACESTEA VOR FI ANUNTATE IN SCRIS SI CU IMAGINI MARTOR LA ADRESA DE E-MAIL : OFFICE@ASMARKET.RO IN PRIMELE 48 ORE DE LA DATA RECEPTIONARII ACESTORA DE LA CURIER!!