LIVRARE PRIN CURIER
Termen de livrare 1-3 zile lucratoare
TERMEN DE RETUR
14 zile de la data primirii comenzii !
GARANTAM CALITATEA
Produsele sunt verificate inainte de a fi livrate
SUPORT CHAT
Puteti suna la 0766 833 213 zilnic 09:00-14:00

Intrebari despre produse si comenzi

  • Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

  • Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, ASmarket.ro - Totul pentru tine si casa ta ! (asmarket.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

  • Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

  • Ce pot face in situatia in care am achizitionat un produs si nu mai functioneaza?

In aceasta sitatie, este necesara doar completarea unui formular de garantie, pentru a putea inregistra si solutiona solicitarea. Taxele sunt suportate integral de magainul nostru daca se constata defecte la produs. In caz contrar, toate taxele revin clientului.

  • Am pierdut factura fiscala, ce pot face?

Societatea noastra, trebuie sa emita din punct de vedere legal, dublicat la facturile de pe Persoana Juridica. Persoanele fizice au obligatia sa pastreze factura fiscala pe orice suport durabil. Pierderea facturii va face imposibila accesarea returului sau a garantiilor.

  • Ce fac daca am taiat cablul produsului si nu mai merge?

Produsele beneficiaza de garantie 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice. Obligatia consumatorului este sa foloseasca produsul conform manualului de utilizare fara a aduce modificare fizice produsului. Deci, orice modificare adusa produsului sau accesoriilor cu care acesta vine, duce la anularea garantiei.

  • Vreau sa fac retur, ce trebuie sa fac?

Returul se face foarte simplu, citind procedura, pasii cat si conditiile, completand formularul de retur si trimitand produsul catre noi, pana cel taziu a 14 zi de cand a fost receptionat de catre dvs. Produsele returnate trebuie sa fie in perfecta stare de functionare cu toate accesoriile intacte.

  • Vreau sa anulez o comanda. Pot?

Orice comanda poate fi anulata atunci cand se afla in stadiul ''IN ASTEPTARE''. Daca comanda a fost procesata iar stadiul ei este:''IN PROCESARE'', aceasta nu mai poate fi anulata. 

  • Am refuzat din greseala un colet, ce pot face?

Clientii care refuza/nu ridica coletul , conturile din care au facut comanda, le vor fi blocate fara posibilitatea de a plasa alte comenzi pe viitor. Daca totusi a fost o greseala, poti suna la 0766833213, iar unul dintre colegi sigur te vor ajuta sa inregistrezi o alta comanda.

  • Am cumparat lampi solare si nu merg cand este nor afara. Ce fac?

Produsele cu panou solar, in majoritatea cazurilor pentru a se incarca au nevoie de razele directe ale soarelui, daca nu ai soare, iti sugeram sa astepti o zi insorita pentru a incarca produsul.


Administrarea contului de client

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

  • Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

  • Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

  • Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

  • Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

  • Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

  • Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.